همشهری آنلاین: Bunk یک گزینه مناسب چندکاره و یک روش مناسب برای حل مشکل خواب علاقه‌مندان و مشتاقان تفریح و اقامت در فضاهای باز و کمپ‌ها است.

به گزارش هم‌آگاه، این وسیله یک تختخواب تاشو سفری دو طبقه است که یکی باید در بالای دیگری قرار گیرد اما اگر از خوابیدن در ارتفاع ترس دارید و یا احساس راحتی نمی‌کنید می‌توانید آنها را به صورت جدا از هم و به شکل دو تخت یک نفره درآورید.

طراحی مناسب، اجزاء جدا و قطعه قطعه راهکاری قوی، قابل حمل، جمع و جور و فوق العاده در اختیارعلاقه‌مندان و مشتاقان اردو و تفریح قرار می‌دهد. استفاده از Disc-O-Bed Cam-O-Bunk حتی به شکل دو طبقه در چادرها و کمپ‌ها بسیار آسان و راحت است و برای طیف گسترده‌ای از چادرهای خانوادگی معمول با سازه‌های گنبدی شکل نیز مناسب است. پایه‌های گرد مانند آن از افتادن بر روی زمین و یا آسیب رساندن به چادرها جلوگیری می‌کند.

اجزاء جداگانه و قطعه قطعه آن به راحتی وبدون نیاز به ابزار خاصی قابلیت مونتاژ شدن دارد و کاملا بایکدیگر متناسب هستند و در زمان‌هایی که استفاده نمی‌شود نیز در یک کیف قابل حمل و جمع و جور جای می‌گیرند. طراحی Cam-O-Bunk همچنین این امکان را فراهم کرده است که به راحتی به یک نیمکت برای استفاده از فضای زندگی انعطاف پذیر امروزی تبدیل می‌شود.

این تختخواب متشکل از چهارچوب‌های فولادی ضد زنگ با طول عمر بالا و مقاوم در برابر خوردگی و یک پارچه برزتنی با روکش پلی استر 600D است که به آسانی قابل تمیز کردن بوده و به دلیل آنکه از مواد با کیفیت بالا ساخته شده، به سرعت با تهویه مناسب هوا خشک می‌شود تختخواب تاشو همچنین دارای جیب‌هایی است که از آنها می‌توان برای بطری آب، قلاب ماهیگیری و یا کیسه تفنگ استفاده کرد.

با توجه به اینکه این تختخواب به طور کامل پیش ساخته است اما فضای کافی برای خواب در اختیار خواهید داشت. با Disc-O-Bed Cam-O-Bunk شما می‌توانید هر چیزی در رابطه با خوابیدن کف زمین در کمپ‌ها و یا چادر خارج از منزل فراموش کنید برای اینکه بسیار راحت و دارای صرفه اقتصادی است. بنابراین اگر به دنبال لذت بردن از طبیعت و خوابی راحت در سفرهای تفریحی و طبیعت‌گردی خود هستید و یا حتی در مواقعی که در منزل تختخواب برای استراحت مهمانان خود ندارید Disc-O-Bed Cam-O-Bunk گزینه خوبی برای حل مشکل شما است.

کد خبر 312039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha